Racemus 0 Postad 25 Juni , 2013 Hej. Jag söker efter en snabb båt som jag skulle kunna ha min 100hp på. Gillar att åka fort, så nånting som rör på sig med 100 häst. Kom gärna med förslag Tack då förhand. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Weber Postad 25 Juni , 2013 Hej! Jag blev själv tipsad om en båt som heter Arrow 510. Den med en 100 hk kommer göra minst 50 knop. Den är specad för 90 hk men enligt han som byggde båtarna så var det inga problem att hänga dit en 120 hk motor Håller gör det! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
alubatar 22 Postad 25 Juni , 2013 Aluminium raptor Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Racemus 0 Postad 26 Juni , 2013 Tack för förslagen?? Hra nåt å fundera på. Skriv gärna om ni kommer på fler Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
sunimod 0 Postad 26 Juni , 2013 Givetvis ska du ha en Ryds me en Marriner. Men för guds skull inte me en Proppuls, de har ja provat så välj en järnpropp istället, sådan där rostfri. Marrinern chippar du så blir de skit kul. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser