Gå till innehåll
lördag 16 november 2024
mabe542

Nimoträff

Rekommendera Poster

Dax att planera en träff tycker jag. När och var kan ni tänka er?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

När det blir spelar ingen roll så länge det blir på västkusten :-)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Räknar med att besöka Stockholm och båtmässan Lördag 5 Mars!!!!!!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Vi ska oxå på båtmässan. Vet inte vilken dag än dock. Nimoträff tänke jag vi skulle ha med våra båtar i sommar ;)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Takterna kring Stockholm skulle passa tycker jag. Då har vi Norrlänningar också möjlighet att komma. Kanske vi skulle ha 2-3 alternativa datum och se kring vilket datum det är mest uppslutning till?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Stockholmsområdet passar oss perfekt. ;-) Antar att vi pratar semestertid om ni från Norrland ska hinna ner hit? Oss passar alla helger då vi redan har båten i sthlmsskärgård. Ska alla ha möjlighet att komma tror jag en helg är bäst att ta. Vart skulle vi ligga då? Den norra delen är full av hus och det finns inte så många platser man kan lägga ett gäng båtar. Runt möja finns många trevliga platser :-)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Det vore trevligt med en nimo träff,skulle vara kul om det blev i stockholm med omnejd.

post-5729-1394234345,9885_thumb.jpg

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hallå där! jag är ingen innehavare av Nimo, men fick bara ett spontant ryck: Kan ni inte passa på att göra en meating på mässan? Gissar att det är en del som redan har bestämt sig för ett besök där, och i så fall är ju halva jobbet gjort? Bara en fundering som sagt! Ha det så trevligt när ni väl möts igen! Hälsningar: Roddarn

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Bra idé! Vi ska gå nu på lördag. Någon mer som ska gå då?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Vi står och hänger på låset på Lördag ! Skulle vara kul att träffa er andra medlemar !!!!!!!!!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Åker upp i morgon och går på mässan på Lördag, så det kan ju bli en liten träff där. Bestäm någon tid och plats Du Maria. Larsp

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Ska vi säga klockan 13:00 utanför Pressbyrån vid huvudentrén då.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Trevligt att ses igår Lars. :-) Har ni något förslag på tid vi kan ses i sommar? Det verkar som det blir sthlmsskärgård allafall.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hej Mabe Tack detsamma, hittade ni något intressant Larsp

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Vi köpte inget på mässan, det blev dagarna efter. En HandyDuck och varsin ny flytväst. Är det någon som har önskemål på tid i sommar till träffen?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst laxoring

ta vänern en del vill ju vara på västkusten och del på ostkusten så åk halva vägen var för där finns jag :-D :-D

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Nu har jag stirrat på sjökorten en stund. En allvädershamn som ligger i mittersta skärgården, bra plats för ett gäng båtar att ligga brevid varandra, trevliga klippor, och folktomt i mitten av semestern. Är det något ställe ni vet passar? Det är nog klokast att välja typ Träskö Storö, Jolpan eller Säck till en träff då det e lite klurigt att spå väder och vind redan nu. Säck och Jolpan kan vara proppfullt under industrisemestern men Träskö Storö har plats för många fler båtar. Har ni andra något bätte förslag?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

En nimoträff vore kul! Tyvärr så blir det nog bara Runn för min del denna sommar. Men nästa sommar så kanske jag kör ut båten till gävle och åker ner till stockholm över semestern! Vore kul med en träff!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Perfekt. Någon speciell helg du vill? Vi brukar åka ut varje helg med båten så vi kan de flesta.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...