Maweric 0 Postad 25 Juni , 2013 Har en snabb fråga. Är plastic paddings gelcoat filler överlackeringsbar? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 25 Juni , 2013 Japp. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Janken 178 Postad 25 Juni , 2013 Gör inte som min kompis bara! Han använde PP.s kemiska metall på sittbrunnssargen. Det blev svårslipat eftersom spacklet var mycket, mycket hårdare än plasten runtomkring! Men... Som han sa: Det var det jag hade hemma! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Maweric 0 Postad 25 Juni , 2013 Tack för snabba svar! Hur tunt kan man lägga gelcoat fillern? Och måste man slipa bort hela gammla ytan eller räcker det med att rugga upp den? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Chrille_82 5 Postad 25 Juni , 2013 Står inte svaren på dina frågor i instruktionerna? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Maweric 0 Postad 25 Juni , 2013 Det pappret hade kommit bort, men for till butiken och läste på en annan förpackning. Nu är det spacklat och jag kommer nog inte lacka över det. Blev riktigt bra och jag är nöjd! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser