MD47 0 Postad 23 Juni , 2013 Hej Jag hade inbrott för ett par helger sedan i min segelbåt (Marieholm SeaCat) som fortfarande står på land. Jag blev bl.a. bestulen på relingslisten!! Det va en gummilist med en rostfri skena som var skruvad var 15e cm. Försäkringsbolaget vill ha in en offert, men problemet är att de företag som jag har varit i kontakt med svarar inget för oss och dylikt. Min fråga är således, är det någon som känner till något företag i Värmdö/ Nacka regionen som kan lämna en offert på detta?? Tack på förhand! MVH// Magnus Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Bosse 300 Postad 23 Juni , 2013 Jag har tyvärr ingen aning, men frågan jag ställer mig är varfördu skall göra försäkringsbolagets jobb. Be dom om information vilka varv dom har avtal med. Alternativt om du har möjlighet så gör jobbet själv och gör upp om en timpeng. /B Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
MD47 0 Postad 26 Juni , 2013 Jo du har en poäng där. Jag har nu skickat in de uppgifter jag har så får försäkringsbolaget ordna resten. Hade för övrigt inbrott i båten igen under helgen, dock blev inget stulet denna gång men återigen så va ruffluckan uppbruten. Tröttsamt... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Spancox 27 Postad 4 Juli , 2013 Låter supertrist. Var har du båten någonstans? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Geckogocke 0 Postad 17 Juli , 2013 Kollar med marin & fritid watski wexholm. Håller inte till i nacka dock men dom kan tänkas ha. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
MD47 0 Postad 22 Juli , 2013 Hej Båten finns på land på Värmdö. // Magnus Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser