Gå till innehåll
torsdag 30 januari 2025
Gäst MaxSchmeling

Samsung gillar inte MG!

Rekommendera Poster

Gäst MaxSchmeling

Sitter med min Samsungplatta och surfar men den ende sidan som inte funkar är och förblir Maringuiden. Texten hoppar och det hela är ungefär som om en unge som leker med musen... ja ni fattar!

Jag vet att ovanstående verkar aningen kryptiskt men det förblir ett faktum. Det går inte att läsa, det går inte att få ett sammanhang.

What´s the f-g problem?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

skaffa en MacBook Air så löser du sånna pitetessprobem, funkar utmärkt för mig.

wink

/B

post-633-1394237545,9599_thumb.jpg

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Funkar bra på min Galaxy Tab. Har inte gjort några speciella inställningar.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst MaxSchmeling

Jag är en ohejdad Applevän som de senaste 15 åren bara kört PC (PC=Personal crap) så ditt råd rör upp mitt dåliga samvete.

Min första dator var faktiskt en PC, en Victor. Jag hade absolut ingen aning om hur en dator fungerade (jag som är uppfödd på en Adler skrivmaskin). Jag köpte min Victor på Televerket, tog hem den ochj packade upp den på köksbordet. Slogs av hur ful den var och packade ner den igen. Tog tillbaka den till Televerket och de blev inte glada. Jag blev dock gladast.

Gick till dåvarande Macgruppen i Malmö och pröjsade 50.000 för dator med skrivare, en flott postscriptdito och stor som ett hus). Sedan bytte jag datorer men alltid inom äpplefamiljen. En dag vaknade jag upp och hade tappat livslusten; gick och köpte mig en PC.

Michael Dell; ditt skit står hemma hos osssmiley

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Att det blev en Air beror på att jag prövade med en Ipad men kom inte överens med den, jag är så gammalmodig att jag vill ha ett riktigt tangentbord. 

Jag har haft otaliga olika PC genom åren, men som läget är nu aldrig igen (även om aldrig är ett farligt ord)

Min fru påtvingas PC genom sitt jobb och jag sliter mitt hår för att få den att arbeta bykymmersfritt.

/B

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Uppdatera till Android 4.xx Då blir det bättre

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Måste vara något skit bakom spakarna då? ;-)

Har haft PC sedan mitten på 90-talet, och aldrig haft några som helst problem med dem annat än de jag själv orsakat. Burken jag skriver på nu är 8-9 år gammal och (peppar peppar) fungerar helt klanderfritt. 

Mac används bara av personer som inte begriper sig på datorer skulle jag vilja påstå. ;-)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Ja säkert är det så, jag köper det.

Men jag vill inte behöva förstå en dator på mikronivå för att kunna avända den. Jag har helt enkelt inget intresse för det. Men för mig är det OK att vi är olika.

/B

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...