Gäst Hampus Gedda Postad 20 Februari , 2005 Hej tänkte bara säga grattis till min bror(Gedda) på hans födelsedag idag, den 20 februari! Ha det gött brorsan! Hampus Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
AntonHelmers 0 Postad 20 Februari , 2005 Grattis! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gedda 24 Postad 20 Februari , 2005 Tackar tackar ! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
DeLorean 0 Postad 20 Februari , 2005 aaa nu ser jag Grattis Gedda... //Reine Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lanzar 0 Postad 20 Februari , 2005 Grattis på dig! */Rikard Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Thure 0 Postad 20 Februari , 2005 Grattis!!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
DeLorean 0 Postad 20 Februari , 2005 får väl offra mitt 50:e inlägg på dig Gedda...(kan det vara värt iaf). Hur är det? blir du gammelgedda nu? ;-) //Reine Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
maringuiden 0 Postad 20 Februari , 2005 Grattis från maringuiden.se Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
AntonHelmers 0 Postad 20 Februari , 2005 Får hoppas att bror köper en båt åt dig nu! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gedda 24 Postad 20 Februari , 2005 Tack så mycket! Fick en VHF imorses av familjen. Den blev jag VÄLDIGT glad över :-D :-nojd Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Wille Postad 20 Februari , 2005 Hoppas att FB hör av sig med positiva svar vad gäller försäkring på din båt. Grattis Geddan /Wille Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
_PJ_ 1 Postad 20 Februari , 2005 GRATTIS! PJ Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Ryssen 0 Postad 20 Februari , 2005 Grattis Gedda, nu får du köpa ut till mig i sommar etc.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser