Colombo 0 Postad 12 Juni , 2013 Har en 76 Mercury 50 hk. Jag undrar om någon i vårt avlånga land vet vad tryggloggsgivaren sitter på den motorn (slang) Vet inte om det fanns orginal från Mercury eller om det var bara extra tillbehör. Någon som vet ? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Colombo 0 Postad 12 Juni , 2013 Ni får ursäkta denna sena timme. Det skall vara Tryckloggsgivare och inte tryggloggsgivare. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
regn 0 Postad 19 Juni , 2013 Kan de va slangen som kommer upp längst fram på växelhuset å slutar löst hängandes nånstans under motorupphängningen Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
arriva2452 0 Postad 19 Juni , 2013 Ja det är en slang som ska komma upp i framkant ovanför kavitationsplattan! Det är givarslangen som ska kopplas vidare till tryckloggsmätaren. Kolla om du ser någon slang därifrån! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Colombo 0 Postad 1 Juli , 2013 Nej det finns tyvärr ingen slang alls där. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Chrille_82 5 Postad 2 Juli , 2013 Jag undrar om det finns någon slang överhuvudtaget på den årsmodellen, kom inte det x antal år senare? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Colombo 0 Postad 6 Juli , 2013 Tack för tipsen! Skall kolla när egentligen Mercury kom med slangen på en så gammal motor jag har. Kanske är det av senare årsmodell. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser