Drottninghamn 0 Postad 12 Juni , 2013 Hej, Mitt första inlägg här på bryggsnack. Det är så att jag precis har införskaffat en liten båt. Riktigt kul! Dock så saknar jag fabrikat och modell. Den är ca 540 * 200 och spöhållare över allt och en stolpe för trolling i fören. Någon som kan lotsa mig i rätt riktning? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Drottninghamn 0 Postad 12 Juni , 2013 En annan bild. Tack på förhand! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Toppi 2 Postad 12 Juni , 2013 Hmm, ser lite amerikansk ut med sitt relativt avhuggna bakparti. Sitter det ingen identifiering typ plåtbit med text på innuti några stuvutrymmen ? Kolla över akterspegeln noga, det kan finnas serienr liksom ingjutet i gelcoaten. Förutom en radda siffror brukar tillverkarens initialer finnas med. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Fabianm 1 Postad 12 Juni , 2013 Hejsan! Nu gissar jag hej villt. Men den har ju liknande drag som en Boston Whaler, Tror inte riktigt att de kanske är det nu då, men somsagt en gissning Här har du en länk till en nyare Whaler http://ontario.kijiji.ca/c-ViewAdLargeImage?AdId=493242515&Keyword=boston whaler Lycka till! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Drottninghamn 0 Postad 13 Juni , 2013 Tack för båda tipsen, Jag ska kolla vidare efter intialer och serienummer i gelcoaten samt kolla lite på amerikanska båtar. Ha det bra! /Chris Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser