Bosse 300 Postad 9 Juni , 2013 Jag har ett fjärrstyrt sökarljus på hyttetaket av okänt fabrikat. Men lampan som som sitter i är en Sealed Beam H9405 spotlight som gett upp. Jag har Googlat så gott jag kunnat efter en handlare men inte hittat något. Är det någon här som har nån idé om vem som för sådana, gära i Göteborg, Uddevalla eller så. Amazon.com har men dom får eller vill inte skicka en sån till Sverige, det är nån regel jag inte begriper. /B Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
excel319 512 Postad 9 Juni , 2013 Prova här http://www.jandslighting.com/index.php?main_page=product_info&cPath=365_277&products_id=2065 Det verkar vara svårt att få tag på lampan i Europa. Läste på ett tyskt forum och där hänvisade de till USA. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Bosse 300 Postad 10 Juni , 2013 TACK! Lampan är nu beställd, hoppas det inte stöter på patrull med leveransen nu, dom skulle räkna på och återkomma med frakten innan ordern blev slutgiltlig. Undrar varför Amazon inte ville/kunde skicka en sån? /B Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Bosse 300 Postad 11 Juni , 2013 Nu har dom återkommit med priser . Kostnad lampa: USD 18,72 Kostnad frakt: USD 43,00 Just nu är det jättelätt att hålla sig för skratt. Men jag bet i det sura äpplet och beställde hem 2 lampor, lika bra det. /B Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
s59746 88 Postad 11 Juni , 2013 Ett tips, även om du nu lyckats få tag på dessa knepiga lampor. Jag hade samma problem och kom på att sökarljuset hade samma diameter som en enkel handsökarlykta från typ Jula jag hade liggande i båten. Det var en enkel match att byta ut sealed-beam lampan mot reflektorn och glaset från den och på köpet är fick jag en vanlig halogenlampa som är lätt att byta och kan köpas på varenda mack. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser