Kenneth_S 136 Postad 9 Juni , 2013 Haft en undebar långhelg i nya båten. Låg på Kälkerön som ligger i Stigfjorden, mellan Kyrkesund och Mollösund... Heeeelt undebart :-) Kul att få göra sinariktiga tilläggningar med nya bpten, det gick bättre än väntat att använda både bogpropeller och ankarspel :-) Upptäckte att allt var mycket enklare med dessa verktyg, borde vara standard i båtar över 4,5meter :-) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 9 Juni , 2013 Underbart när man känner att man har hittat rätt, rätt utrustning gör livet enklare på sjön, själv upplever jag ankarspelet och peken som dom bättre förbättringar jag har gjort på min, nu är det enkelt och inte nervöst när man är ute själv och skall angöra en naturhamn. Har du fått krängt av ancasen än? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kenneth_S 136 Postad 9 Juni , 2013 Nej, Ancasen ligger fortfarande kvar på Blocket, har nu sänkt till 64000:-. Hoppas nån nappar på det... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser