Minuten 9 Postad 3 Juni , 2013 Hej Min gamla brydon toalett i båten har gett upp, det är pumphuset som spruckit. Funderar på en Johnsson toa, manuell pump. Vet någon om hålbilden för fastsättningen av Johnssontoan stämmer med den gamla? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Minuten 9 Postad 4 Juni , 2013 Hmm, ingen som svarat ännu, hadde hoppats på att någon visste. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 4 Juni , 2013 Vet och vet..men bildgooglar man så skulle jag spontant säga nej, det är inte samma hålbild. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gedda 24 Postad 4 Juni , 2013 jag har funderat på samma sak här fast från Par till Biltema. har en stor holk idag men pumpen börjar bli kass. och biltema har bara små holkar! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 4 Juni , 2013 Då får du lägga små klubbor :-) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gedda 24 Postad 4 Juni , 2013 såg precis att hjertmans hade komplett pumphus för 990:- :-) även om man inte är så bredarslad så är det gött med en ordentlig holk :-) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Minuten 9 Postad 5 Juni , 2013 Seasea säljer en komplett toa för 995:- just nu. Det är en jonsson. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser