lp75 41 Postad 31 Maj , 2013 På min Trident 25A laddare kan man ställa in R/C eller R/D, vad menas med det? Finns 4st dip switchar för att styra detta, där två switchar skall vara i läge on och två i läge Off för R/C och tvärtom för R/D. Nu står alla i läge Off. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
lp75 41 Postad 4 Juni , 2013 Ingen som vet vad som menas med R/C och R/D? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 4 Juni , 2013 Om du inte har en manual så googla trident charger manual så får du upp resultat med en pdf, öppna denna och titta under 4.1 så ser du hur inställningarna skall vara. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
lp75 41 Postad 4 Juni , 2013 jo jag har manualen, fast den var inte så tydlig. När man inte vet vad R/C eller R/D innebär....därav frågan. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 4 Juni , 2013 Okej, då skulle jag vilja påstå att R/C är torra typ Li batterier och sådana R/D är typ gel, agm, och blöta blybatterier. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 4 Juni , 2013 Vad har du för batterier? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
lp75 41 Postad 4 Juni , 2013 3st 100A, antar det är AGM då dom är slutna. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
lp75 41 Postad 4 Juni , 2013 Nu står dessa switchar i off, alla fyra. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 4 Juni , 2013 Vad ger laddaren för spänning ? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
lp75 41 Postad 5 Juni , 2013 Fick svar från tillverkaren, skickade ett mail igårkväll R/C (remote control) and R/D (remote display) are optional accessories. If you didn’t buy them, just ignore the two switch. Thanks.www.tbbpower.com Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 5 Juni , 2013 Och varför kunde dem inte skriva det i manualen? Lycka till nu! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser