Northsea 3 Postad 29 Maj , 2013 Sökte och tyckte inte jag fick bra info i gamla trådar. Har en två åring som ännu inte går själv, funderar på en lösning så att hon kan sitta och leka vid bordet under gång. Får inte plats med ett s.k Laguna fäste. Det är bara denna sommar så jag hoppas kunna komma hyfsat billigt undan. På bordet i dinetten finns en kant, så en matstol man bara fäster på bordet tror jag kan bli svår att fästa, dessutom lite svar konstruktion på dem jag sett. Någon som har tips? Kan fästa både under och bakom soffan med en stropp, så hon sitter säkert. Någon som lyckats med en bilbarnstol? Tack på förhand! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
guzzlon 18 Postad 30 Maj , 2013 Vi har en äldre bilbarnstol ombord till vår 1.5 åring. Används bara under gång, hon har bästa utsikten och sitter säkert fast spänd. Funkar kanon, hon sommnar ofta :-) Har även funderat på att hänga upp en gunga i targabågen.... / Andreas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser