MistLur14 0 Postad 29 Maj , 2013 Hej! Om avgasbälgen gått av, vad händer? Vill vara båt-åkare inte båt-meck. Tacksam för råd och dåd. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
sigge_1 50 Postad 29 Maj , 2013 Med all vänlighet i världen rekommenderar jag dig att vara lite mer precis i din frågeställning om du vill ha ett vettigt svar. Skriv gärna vad det är för motor o.s.v. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
MistLur14 0 Postad 29 Maj , 2013 SeaRAy Seville, motor 3,7 liter 4:a på 170 hk. Alpha One-drev. Tyvärr får jag inte med bilden, provar igen. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kickdown 3 Postad 29 Maj , 2013 Om du är säker på att det är avgasbälgen så kan du strunta i det! Fungerar hur bra som helst utan! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jocke-SeaRay 13 Postad 29 Maj , 2013 Japp....helt rätt !för de har jag gjort ett par år .. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Anders_St 74 Postad 29 Maj , 2013 Ingen fara alls. Avgaserna kommer ut i alla fall. Byts nästa upptagning. Dock. Om den bälgen har gått. Hur ser knutbälgen ut? Gammalt hårt gummi? Sprickor? Bälgen för drivknutarna FÅR inte gå sönder. Knutarna går och lagren både in till motor och drev gillar det inte alls. Dyrt. Rykten finns också om att trasiga knutar studsat runt och slagit upp hål in till båten. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
MistLur14 0 Postad 19 Juli , 2013 Nu är det bytt, bälg, lager, lite annat mm. Åker ut på helgerna,allt är frid och fröjd. Tack för tips råd och annat. Får förmodligen anledning att återkomma men i annat ärende. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Anders_St 74 Postad 19 Juli , 2013 Kul att det har ordnat sig. :-) Förmodligen med en mindre smärta i plånboken förmodar jag. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser