Annachen 0 Postad 29 Maj , 2013 Hej! Är det någon som har ett gammalt sittbrunnstält/kapell liggande till en Monsun 31? Vår Monsun har inget sittbrunnstält och jag skulle vilja sy ett men har kommit fram till att ett gammalt att ha som mall skulle underlätta arbetet betydligt! Är beredd att köpa till en rimlig penning (eller till en högre penning om det faktiskt är i bruksskick ) Alternativt om någon snäll Monsunägare i Sthlm/Nyköping (där jag rör mig mest) kan tänka sig att släppa ombord mig för att mäta lite och fota av sitt kapell! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Annachen 0 Postad 30 Maj , 2013 Jag skulle även bli glad för bilder/skiss på hur era eventuella sittbrunnstält ser ut... Särskilt hur/var bågarna sitter! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Bosse 300 Postad 30 Maj , 2013 En del av dessa frågor passar nog bättre på en köp/sälj-sajt, eller? /B Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Annachen 0 Postad 31 Maj , 2013 Ok, sorry! Tänkte att det inte var en ren köp/säljfråga eftersom jag kan tänka mig annan hjälp, i form av bilder, mått, ritning osv också. Men om någon har svar på det senare kan de gärna få svara mig här så lägger jag ut en annons efter ett färdigt tält på köp/sälj... //Anna Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Annachen 0 Postad 31 Maj , 2013 Ok, sorry! Tänkte att det inte var en ren köp/säljfråga eftersom jag kan tänka mig annan hjälp, i form av bilder, mått, ritning osv också. Men om någon har svar på det senare kan de gärna få svara mig här så lägger jag ut en annons efter ett färdigt tält på köp/sälj... //Anna Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser