Gå till innehåll
fredag 01 november 2024
Annachen

Kapell sökes till Monsun 31

Rekommendera Poster

Hej!

Är det någon som har ett gammalt sittbrunnstält/kapell liggande till en Monsun 31? Vår Monsun har inget sittbrunnstält och jag skulle vilja sy ett men har kommit fram till att ett gammalt att ha som mall skulle underlätta arbetet betydligt! Är beredd att köpa till en rimlig penning (eller till en högre penning om det faktiskt är i bruksskick ;) )

Alternativt om någon snäll Monsunägare i Sthlm/Nyköping (där jag rör mig mest) kan tänka sig att släppa ombord mig för att mäta lite och fota av sitt kapell!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Jag skulle även bli glad för bilder/skiss på hur era eventuella sittbrunnstält ser ut... Särskilt hur/var bågarna sitter! :)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

En del av dessa frågor passar nog bättre på en köp/sälj-sajt, eller?

/B

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Ok, sorry! Tänkte att det inte var en ren köp/säljfråga eftersom jag kan tänka mig annan hjälp, i form av bilder, mått, ritning osv också. Men om någon har svar på det senare kan de gärna få svara mig här så lägger jag ut en annons efter ett färdigt tält på köp/sälj...

//Anna

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Ok, sorry! Tänkte att det inte var en ren köp/säljfråga eftersom jag kan tänka mig annan hjälp, i form av bilder, mått, ritning osv också. Men om någon har svar på det senare kan de gärna få svara mig här så lägger jag ut en annons efter ett färdigt tält på köp/sälj...

//Anna

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...