bigtuna 1 Postad 28 Maj , 2013 Har laddat upp en app på Googleplay som skickar smskommando till redKnows minifinder för att lite snabbare få statusmeddelande etc. https://play.google.com/store/apps/details?id=arneng.finder Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
elfanomad 8 Postad 28 Maj , 2013 Intressant. Laddar ner den direkt och utvärderar. Har själv hittat ett program som jag styr min GSM styrning av annat fabrikat, den lär även fungera till redknows fast den som du gjort verkar bättre då kommandon känns igen. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
KaptenAbsolut 0 Postad 31 Maj , 2013 Jag har också laddat ner denna app som verkar bra. Man behöver inte komma ihåg de olika SMS-kommandona Status, Geoon, Vibon, Stby, Track och SOS eftersom det är bara att markera det i appen. Själv har jag en MiniFinder Multi som dessutom har ingång för externa sensorer och utgång till relä för fjärrstyrning. SMS-kommandon till dessa funktioner finns tyvärr inte med i denna app. //Kapten Absolut Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
bigtuna 1 Postad 13 Juni , 2013 Hej! Har byggt om appen med knappar istället samt att man får upp info direkt i telefonen när man får svar från minifindern och att telefonen larmar vid ett geo eller vibrationslarm även om appen inte är startad. Skicka gärna vad du vill ha med i appen så kanske jag kan bygga ut appen eller göra en ny anpassad app för ditt larm. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
bigtuna 1 Postad 8 November , 2013 Hej! Nu finns det knappar för live, multi och sensor i appen. Skall lägga till funktionalitet om man har flera larm om jag får tid Kom gärna med förslag på att förbättra appen. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser