Andy13 0 Postad 27 Maj , 2013 Vart handlar man båtprylar bäst på nätet? Jag fick se att man numera har en webbshop till en butik i Norrköping där jag jämt gick in och handlade båtgrejer med min farfar när jag var ung. Det är lite nostalgi för mig. Nu har jag tyvärr ingen möjlighet att handla i den fysiska butiken, då jag numera bor på Västkusten. Jag blev sugen på att handla via nätet. Någon som känner till www.skeppamarin.se? Är ni nöjda? Har ni annars några andra bra tips på bra nätbutiker? Jag skulle helst vilja gå in i en riktig butik, men det är ju smidigt att handla över nätet. Tacksam för lite input! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 213 Postad 27 Maj , 2013 Har aldrig handlat båtprylar på nätet - men Hjertmans är väl en klassisk postorderbutik? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
moggep 27 Postad 27 Maj , 2013 Detta var nog ett av de sämsta försök till smygreklam jag sett. :-D Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 27 Maj , 2013 Visst luktar det lite.....bor på västkusten och vill handla på nätet, finns ju hur många båttillbehörsbutiker som helst.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
JohanSailor 0 Postad 27 Maj , 2013 Jag handlar nästan bara på nätet och 90% av det jag köper beställer jag från England (har köpt allt från livflotte, gummibåt, full uppsättnibg med navigationsinstrument & autopilot, kläder, stövlar, skor etc. etc.). Allt är avsevärt mycket billigare och ofta tar transporten bara 3-4 arbetsdagar. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jonke_66 3 Postad 27 Maj , 2013 Hejsan, Några bra tips på webbutiker i england? /Jonas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
thundergod 101 Postad 27 Maj , 2013 Dessutom första inllägget med.. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Janken 178 Postad 27 Maj , 2013 jovisst! Men det fungerade uppenbarligen. Jag gick in på sidan och konstaterar att det är långt ifrån de webshopar jag använder. Seasea och Erlandssons. Men nu bor jag ju i samma stad som ur-Hjertmans så jag svänger gärna in hos dem om kag vill ha personlig service. Men smygreklamen funkade! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser