Gå till innehåll
söndag 24 november 2024
Kenneth_S

Vad hände med tråden om naturhamnar Gbg skärgård...?

Rekommendera Poster

igår var det någon som efterfrågade tips om naturhamnar i ffa Göteborgs södra skärgård, och bl a jag besvarade den med tips... Vad hände med den tråden...?

Jag vet att GoranW och LasseL hade en av sina rapporteringskampanjer mot varann, har tråden raderats p g a det...? Hade det isf inte varit bättre att radera de två muntergökarnas inlägg i tråden, så att tråden blivit seriös...?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Jomenvisst är det så.

Klagade på att gw inte svarade på frågan utan hänvisade via sin hemsida norr ut.

Jag svarade med ett seriöst svar, att utanför Särö ligger Knappen.

http://lasselundell.se/knappen.html

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Det var jag som startade tråden, jag vet inte vad som hänt men borta är den, men gör gärna ett nytt försök att få igång lite bra tips på naturhamnar i Göteborgs skärgård, gärna södra delen.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Starta en ny tråd om naturhamnar i Göteborgs södra skärgård och hoppas att det går att hålla den ren.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Vi värnar väl alla om att hålla Göteborgs södra skärgård ren  wink

/B

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Det där med syftingsfel kan bli ganska roligt ibland.

Jag kan nästan lova att jag inte skall invadera vare sig Södra skärgårns naturhamnar eller Gästhamnar denna sommar. Fast lovar bara nästan. Man vet aldrig. Det har ju hänt några gånger att seglingsdan tagit slut just där.

I regel har det i så fall blivit Donsös gästhamn. Ett par gånger har jag legat vid Smögholmen.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Den togs bort för att jag anmärkte på att goranw inte svarade seriöst utan länkade till sin hemsida (för att få fler besökare) som inte hade någon hamn i Gbg södra skärgård.

Samt att jag påpekade att gw´s hemsida innehåller stulet material.

Troligtvis kommer detta svaret att raderas.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...