evo_z9 0 Postad 22 Maj , 2013 Har försökt få tag på den som driver Exoticklubben ett tag nu men utan resultat. Finns det några Exotic ägare här på forumet som skulle vara intresserad av en ny klubb? Har själv en Exotic 28. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst MaxSchmeling Postad 23 Maj , 2013 Nu äger jag ingen Exotic men en gång i tiden tittade vi faktiskt på en sådan som låg i Limhamn. Just denna var rätt sliten och priset helt fel men det fanns något över den som fick mitt gillande. Hoppas att ni får ihop en fungerande klubb för det är rätt kul med modellklubbar; finns mycket att lära av varandra. Sydkusten badar i blått, livet e´ skönt! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
evo_z9 0 Postad 24 Maj , 2013 Ja jag hoppas på det jag med. Undrar hur mång exotic båtar som finns i livet idag? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
bimini 0 Postad 11 Oktober , 2014 Ja det vore kul med en klubb. Har inte varit här på ett år ellerså efter som inget hände förut. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Sator 25 Postad 6 November , 2014 Starta en ny klubb! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser