stenlusten 0 Postad 17 Maj , 2013 Hej, ny här och tänkte kolla vad man bör vara extra uppmärksam på. Jag och min bror ska köpa en segelbåt och vi har nu hittat en albin viggen, den med fenköl. Jag har aldrig segöat tidigare men min bror är erfaren, tänkte ändå kolla vad som är viktigt att kolla på båten, var ska man titta efter sprickor extra noga osv? båten ligger i vattnet redan nu och kan nog testas.. /G Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ChristerN 2 545 Postad 17 Maj , 2013 Hej och välkomen till MG! Det finns en del skrivet om Viggen här. Sök så hittar du en del synpunkter. Andra finns på Sailguide.com, tex här: http://www.sailguide.com/batfakta/comments.php?id=35 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
IW23 0 Postad 18 Maj , 2013 Jag ångrar lite att jag inte tog besiktning innan jag köpte, för att veta mer vad man skaffar sig, funderar på att göra det i efterhand kan ju va kul/bra veta lite mer vad man har. Kostar typ 4 tkr. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser