toaen 510 Postad 15 Maj , 2013 Är det bara för mig som MG är trögt. De andra saiterna jag regelbundet besöker ärlika snabba som vanligt, men jag kommer nästan bara in på bryggsnacket. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
SeaMaster560wa 23 Postad 15 Maj , 2013 Upplever samma sak. Ofta det bara står och tuggar. Speciellt denna eftermiddag tycker jag sidan har varit väldigt seg. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gedda 24 Postad 15 Maj , 2013 Toaen, du har väl all tid i världen? ;-) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
toaen 510 Postad 15 Maj , 2013 Vad menar du med det? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
evo_z9 0 Postad 15 Maj , 2013 Allt funkar som vanligt för mig i alla fall. Har inte märkt något speciellt. Sidorna laddar snabbt, komme rin på 2 sekunder. Nåt tillfälligt? har det vart så länge? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
toaen 510 Postad 15 Maj , 2013 Nu verkar det som vanligt igen. När jag var inne vid femtiden var det olidligt segt. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Chrille_82 5 Postad 15 Maj , 2013 Jag har oxå problem att ladda MG vissa tidpunkter, sitter oftast med mobil och wifi och förbindelsen är god. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gedda 24 Postad 15 Maj , 2013 Du är seglare, en seglare har aldrig bråttom ;-) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
toaen 510 Postad 16 Maj , 2013 Det är skillnad på att göra nått som är njutbart och på att vänta flera minuter på att en sida tex tråd på MG skall öppna sig, när det normalt tar nån sekund. Fast med dina båtar, så har du väl själv inte speciellt bråttom heller - eller!? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gedda 24 Postad 16 Maj , 2013 Det har du helt rätt i! ;-) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser