Fanta_gbg 0 Postad 14 Maj , 2013 Selco båt som jag köpte förra året, någon som kan hjälpa mig att identifiera denna model/år? Kan inte hitta id bricka, (vart skall denna sitta?) tror det är en Selco Riviiera 70-tal? Misstänker att ruta och kapell är nyligen utbytta men tror stolarna är original? Går att fälla dessa till sol stolar De få kännetecken på denna båt borde vara stolarna och pollare längst bak men vet ej om pollarna är original, dock är de inte fasta då man kan öppna dessa baktill, fattar inte riktigt varför.. Tacksam för all hjälp jag kan få Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Tollaren 6 Postad 14 Maj , 2013 Hej! Tror inte det är en Selco Riviiera. Jag hade en sådan tidigare. Känner inte igen skrovformen bak. Min framruta var hel, ej med fönster. Stolarna back to back var inte fällbara, dock kunde man ta bort dom för att få en hel solbädd. Kan inte säga vad du har för en båt. Vet att Ockelbo också har gjort sådana här båtar, men det är en vild gissning. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Fanta_gbg 0 Postad 14 Maj , 2013 Hej tackar för svar, Ockelbo 16 T kankse ? Då får jag börja googla på Ockelbo Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lutra6300 2 Postad 14 Maj , 2013 Kan det vara en Ryds Hajen Sport, OBS Sport, inte Hajen HT. Köpte nämligen en sådan som urblåst men med rutorna kvar. Rutorna är exakt sådana iaf. Om man söker och googlar på Hajen Sport får man ganska många svar. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Fanta_gbg 0 Postad 14 Maj , 2013 Tack ! Ser exakt ut som en Ryds Hajen Sport, samma rutor och samma fäste på fören, samma pollare baktill Tusen tack ! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser