pippi8an 0 Postad 12 Maj , 2013 Hej! Jag lagar skador på överbyggnaden på min Hydra 20 och vet inte vad topcoaten jag ska köpa har för färgkod...vill ju inte ha en nyfixad, fläckig båt. Någon som vet? Båten finns inte med i tex Watskis listor. Även den röda färgen på skrovet vore roligt att få koden på, det är nästa projekt när överbyggnaden är klar. Mvh Åsa Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
pippi8an 0 Postad 12 Maj , 2014 (redigerade) Överbyggnaden blev lite fläckig, men va tusan... Skrovet är nyrollat med epifanes dimvit och resultatet blev helt ok. Stuvfack fram, hyllor och durkar är nya, samt hela ruffen nymålad. Ny gummilist ska dit runt båten och botten ska målas men sen så! Pentry ska också fixas, men tror det får räcka för i år nu så hon får i sjön inom två veckor! Redigerad 12 Maj , 2014 av pippi8an Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Mackey 4 488 Postad 12 Maj , 2014 Hej! Kul att det blev bra till slut, trots lite fläckar. Det är inte säkert det blivit bättre om du haft färgkoden, din båt är ju några år och gelcoaten har hunnit åldras och ändra färg. Mackey Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser