Natalea 0 Postad 12 Maj , 2013 Hej Jag fick mitt drev renoverat under vintern och allt fungerar som det ska förutom backspärren som släpper när jag lägger i backen Hur justarar man det ? Går det att göra fastän båten ligger i sjön ? Båt Monark 670 med konverterad b20 och 100 drev ( badbrygga med öppningsbar lucka ovan drevevet ) Tacksam för svar och tips // Novisen Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Thomas-1 311 Postad 12 Maj , 2013 Hej, skulle nog snackat med firman som har renoverat. Borde vara deras ansvar att fixa, kan jag tycka? Annars finns en verkstadshandbok här. (Den uppslagna sidans fig 40 & 41 visar ett mått A=161 mm som kanske är relevant och verkar hyfsat lätt att kontrollera?) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Fogden 36 Postad 12 Maj , 2013 Du ligger möjligtvis inte på Slagsta Marina för då kan jag hjälpa dej Mvh Fogden Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Fogden 36 Postad 12 Maj , 2013 Du ligger möjligtvis inte på Slagsta Marina för då kan jag hjälpa dej Mvh Fogden Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Natalea 0 Postad 12 Maj , 2013 Fogden! Det sämmer Slagsta marina, tar emot all hjälp jag kan få Mailar dig direkt, så hörs vi den vägen // Bertil Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Fogden 36 Postad 12 Maj , 2013 Upptäkte att min gamla mejladress låg kvar det är fixat nu har mejlat mitt telnummer Fogden Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser