Amanda31 21 Postad 11 Maj , 2013 Grå TBS-matta i sittbrunnen blev riktigt snyggt. Får komplettera med en kryssdurk i teak. Nu behver jag måla om däcket också. Måste jag slipa? Är så jäkla trött på slipdamm... Undrar också om det finns alternativ till Internationals vita antihalkfärg. Såg lite lortig ut på varuproverna. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 240 Postad 11 Maj , 2013 Jag körde 2K-färg. Matt ljusgrå med kalkskyddspulver i, från De Ijssel. Funkar jättebra! Vill du att färgen ska sitta kvar ska du nog slipa. Gillar du inte slipdamm, koppla den dammsugare till maskinen, eller våtslipa. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 240 Postad 11 Maj , 2013 Eh... tydligen kan man inte lägga in stående bilder med mobilen, men man kanske fattar ändå... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 240 Postad 11 Maj , 2013 Bättre..? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Amanda31 21 Postad 11 Maj , 2013 Jag fattade. Efter en stund. Antar att det finns vitt också. Annars var grått rätt snyggt. Stämmer medfgärgen på Amandas reling och tofter. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 240 Postad 11 Maj , 2013 Du kan få precis vilken färg du vill, de bryter den till den kulör du önskar. Men som standard finns bara den grå som matt, eller fanns i alla fall när jag gjorde jobbet. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser