Gäst plotter Postad 13 Februari , 2005 Hej! Någon som har erfarenhet av båtköp i Polen, jag ska köpa en Örnvik/Quicksilver 580 Pilothouse alt. en Arvor 190. Dessa båtar byggs i Polen och borde ju vara billigare där. Vore tacksam för rekommendationer av båthandlare där. Att söka via internet har visat sig hopplöst. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Roddarn 1 Postad 13 Februari , 2005 Kontakta polska ambassaden i sverige. De kan ta fram uppgifter om telefonnummer, e/www-adresser till både båthandlare och tillverkare/varv i polen. Hälsningar: Roddarn Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jolleb 0 Postad 13 Februari , 2005 På båtmässan i Gbg kollade jag in Galeon 330 och 280.Speciellt 330:an verkade riktigt bra. Undrar vad en sådan kan kosta i Polen? Kanske kan vara en intressant beg.marknad!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Wille Postad 13 Februari , 2005 Var oxå på mässan i Göteborg och fastnade för Skippi 650. en liten trailerbar seglare för 158000:- byggd i Polen. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Sigge Furst Postad 25 Februari , 2005 Har varit i Gdansk o kollat på bla Quicksilver (Örnvik i Sverige av ngn anledning), priserna skilljer ganska mycket och det går att pruta.........jag hämtar en 580 pilothouse med 90 hk 2-tak ca 55000 billigare än i Sthlm.....bo och ät i Sverige, handla allting ngn annanstans... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Roddarn 1 Postad 26 Februari , 2005 Som sagt: Kontakta polska ambassaden i sverige. De kan ta fram uppgifter om telefonnummer, e/www-adresser till både båthandlare och tillverkare/varv i polen. Det gjorde jag och fick e-adresser till polska varv och säljare. Det gjorde det lätt att ta in priser på ett snabbt och billigt sätt. Hälsningar: Roddarn Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
diver_stockhaus 0 Postad 27 Mars , 2008 Ja men om du redan har gjort det kan inte du dela med dig då av dom uppgifterna? Jag skulle haft alu pontoner svesade! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser