mike260 0 Postad 13 Februari , 2005 jag är ny här ..jag älskar båt livet..jag har haft två searays en 280 sundancer å en 260 .99a. vi bodde på båtarna på pampas marina i ca 2år hur coolt som helst..tack för mig :-Tack Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Thure 0 Postad 13 Februari , 2005 Låter gött ju. Var ligger Pampas Marina? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
DeLorean 0 Postad 13 Februari , 2005 Bra sida?? Ja visst och efter varigt på mässan och träffat folket bakom denna skapelse så blir inte saken inte sämmre... tack alla bakom guiden //Reine Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Roddarn 1 Postad 14 Februari , 2005 Hej Thure! Pampas Marina ligger i Stockholm. Här får du deras hemside-adress så kan du se lite mer om du vill: http://www.pampas.se/ Hälsningar: Roddarn Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
mike260 0 Postad 15 Februari , 2007 hej pampas marina ligger på karlbergsstrand 4 solna....ha det... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gubbhaken 0 Postad 31 Maj , 2020 Hej, jag undrar om någon har erfarenhet av Mercury 35hp från 87, den jag har går på knappt halvgas trots att jag gasar fullt, bytte flotöventil förra sommaren då gick den bra i ca 2 timmar sen var samma igen. Är det någon som har ide om vad det kan vara för fel? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser