Berglundaren 0 Postad 4 Maj , 2013 Styrkolven på min mercury 135 hk black max har nyppt fast, tips någn? Har en flipper 575 och på den tekniska informationen sår det att min reglagevajer ska vara 3,25 m lång. Det jag undrar är om jag måste ha en som e exat 3,25, eller kan man ta en som är något längre? Tack på förhand Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
24-seven 6 Postad 5 Maj , 2013 Rostlösare och slägga brukar lösa problemet då wire och/eller kolv fastnat. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
motorknasen 1 Postad 5 Maj , 2013 Jag har samma problem efter vintern, kan dock inget om styrning har en ryds 568. Har lossat vajern från motorn, motorn rör sig lätt men vajern rör sig inte sprejat 5.56 i ena änden(vid motorn) men skiten sitter ändå. Ska man ta loss hela vajern? Var sitter kolven? Tios tack Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Berglundaren 0 Postad 7 Juni , 2013 Sorry för det sena svaret, kolven sitter i motorfästet på akterspegeln där motorn hänger ifall du har haft styrrörsmontering.. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser