Gå till innehåll
fredag 03 januari 2025
joejjeman

Köpa rostfri vagnsbult?

Rekommendera Poster

Bygger en trollingbar till båten och behöver rostfri vagnsbult M6x100  men hittar inte en enda affär som säljer dessa..  någon som vet nån kedja el butik som med säkerhet har?  Västra Götalands län helst   m6x90 funkar också

tack på förhand

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Bor på en liten ort. Det är en stor fördel. Det finns inte så många affärer att let i. Dels har de som finns ett väldigt bra sortiment och dels tar de hem om det är nåt speciellt man behöver.

Jag har ägnat dagar åt att åka runt i Stokholm och leta efter nån speciell pryl jag behöver. Det har hänt att jag åkt hem och betällt det jag behövde hemma. Hemma ligger 50 mil från Stockholm.

Varje riktigt järnaffär med självaktning borde kunna fixa dina bultar på några dar.

http://rostfribult.se/maskinskruv/Vagnsbult-MVBF-DIN_603-A4.htm

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

grejjen är att jag har beställt från rostfribult.se      gjorde det förra helgen.. fick mail att de skickades den 29e april..o fick faktura men ingenting har kommit.. nu är det helg o jag har idag o imorgon på mig o skruva ihop grejjerna .. sen åker jag tbx o jobbar i norge...   man vill ju sjösätta inte vänta vecka efter vecka o inget händer

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...