Gå till innehåll
söndag 22 september 2024
arda

flexi teek

Rekommendera Poster

desværre på dansk men findes også på svensk og norsk her er den svenske version http://www.flexiteek.nu/ Det moderne og holdbare ”TEAK” dæk Flexiteek er et vedligeholdelsesfrit, syntetisk dæk, der fremtræder - og føles – nøjagtigt som ægte teak. Under omfattende afprøvninger, under såvel tropiske som nordiske vejrforhold, viser Flexiteek sig uhyre let at vedligeholde, og det bevarer sit smukke ”teak look”. Sikkerhedsmæssigt er det en stor fordel, at dækket aldrig bliver glat – tværtimod øges friktionen, når det er vådt. Dækket er udviklet som båd-dæk, men viser sig også velegnet til andre formål – for eksempel badeværelser, pool-kanter, altaner m.m. Flexiteek fremstilles af PVC-granulat, der ekstruderes i lange, ubrudte ribber, som derefter slibes, hvilket giver dem den samme ru karakter som ægte teak. Ribberne svejses sammen til større paneler, der udskæres efter skabelon, og kan elegant forsynes med ramtræ (kant) – inden det hurtigt og nemt limes på bådens dæk eller dørk. Kort og godt om Flexiteeks mange fordele: Sammenlign selv med gammeldags teak! • UV-resistent. Dækket bliver hverken gråt eller sort af ”smog” og sollys. • Det bliver aldrig glat, heller ikke i vådt føre. • Flot, nyt dæk hver dag. Skal f.eks. aldrig olieres. • Pletafvisende. Olie, fedt og rødvin vaskes blot af med varmt sæbevand. • Tåler højtryksspuling og kan, om galt skal være, slibes, idet træstrukturen er gennemgående. • De skræddersyede paneler limes nemt på, uden skruer og fremtidige lækager. • Panelerne leveres med ribber i 45, 60, 103 mm bredde og med sort eller hvid kalfatring. • Flexiteek vejer kun 6kg/m2. Det er meget lækkert at gå på, lyddæmpende og lydisolerende. • Det er meget billigere og nemmere at lægge end gammeldags teak – og så skåner man regnskoven for eftertiden. Pris pr. m2 inklusive moms: Uden ramtræ DKK 2.000,- Med ramtræ DKK 3.750,- Klik ind på www.flexiteek.org Og nyd de mange smukke både – worldwide – og se vejledningen. arda :tant

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Man kanske tjänar på att på att köpa det i danmark eller i norge. får se. man får väl åka till fabriken och kika och deala med dom :-)

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

HEJ GEDDA måske - det bliver lavet i sverige / norge - de priser jeg har set skal man vist have messetilbud for at få råd til det - og det er nok lettere at få lavet det i hjemlandet med hensyn til mål tagning så det passer arda :tant

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Jag undrar om det finns någon här som har erfarenhet av flexiteak. I reklamen ser det bra ut men verkligheten kan vara annorlunda. Hur bli det, t.ex. om båten stå ute hela vintern? Jag är inte negativt mot flexiteak (övervägar att lägga in det själv) men jag vill gärna höra från någon med verklig erfarenhet.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hej Jeg har kun hørt om det på nye både ikke gamle på gamle både, jeg har fået tilsendt en prøve - det kan du vel også få og prøven ser ok ud 6mm tyk og kvalitet ok arda :tant

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Jag kollade in Flexi Teek på Båtmässan i GBG, tyckte det såg riktigt bra ut..... Så jag kommer nog att lägga de i min båt...

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hej! jag pratade med säljare för Flexiteek på mässan i gbg och jag frågade just detta ang att båten ligger ute hela året. min båt ligger i året runt och det skulle inte ha någon inverkan på däcket!

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Det låter bra! Tycker teak ser mycket fin ut förstås men jag vill inte gärna betala priset ellerhar underhållet. Sedan har man det med nedhuggning av regnskogen. Det bli nog ett projekt för nästa vinter att klä däcket och ruffdurken. :-tackar

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

hej coastie og alle du har da ret med hensyn til regnskoven -men det er sjælendt at træerne vokser ind i himlen. jeg ved ikke hvor giftig produktionen af flexi teek er arda :tant

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

:oops: Du har rätt förstås. Kanske man skull nöja sig med att måla istället - men det är icke giftfri heller Vad gör man ?-) Vad man är gör bli fel i detta fall

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

hei coastie jeg har mailet til den skandinaviske forhandler TEK-DEK Nordic Gamie SnarØyvn 49F 1367 SnarØya Norway ang. priser så må vi ses. arda :tant

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hej Igen her er hvad jeg fik tilsendt fra Norge Vi viser til Deres interesse for Tek-Dek. For de som ønsker å få produsert dekkpaneler trenger vi informasjon, gjerne på faks eller E-mail som inneholder en målsatt skisse av dekkpanelene samt båtens fabrikat, størrelse og årsmodell. For ”gjør det selv” entusiasten selger vi materialer inkludert lim fra ca kr 2000,- excl. mva pr. kvadratmeter. Prisen på ferdigproduserte dekkpaneler varierer fra ca kr 2500,- excl. mva. alt avhengig av vanskelighetsgraden på prosjektet, sirkler, kanting etc. Klargjøring av dekket på båten før montering kan gjerne utføres av kunden selv. Det dreier seg ofte om å fjerne gammelt belegg, teakbelegg eller lignende og avretting. Ved montering benyttes levert lim. Ønskes dette utført av oss beregnes en timesats. Monteringsjobben tar gjennomsnittlig 1 arbeidsdag på en motorbåt inntil 40-fot. Tek-Dek har 10-års garanti og vil gi deg et flott og vedlikeholdsfritt dekk i mange år fremover, både fargen og dekkets anti -skli egenskaper er enestående kvaliteter. Vi håper å ha gitt en foreløpig tilbakemelding på Deres spørsmål og kommer gjerne tilbake med et konkret tilbud. Vi takker for at De vurderer Tek –Dek. Med vennlig hilsen Eusden Båtreparasjon – Tek-Dek Nordic arda :-) :tant

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hej Arda, Tack för detta. Jag tror att detta kan vara något. Det verkar vara lättare att lägga än Flexiteak och 10 års garanti är bra! Jag är i Kapstaden just nu (arbetar här under detta äret). Tek-De har en försäljare här så jag skall besöka de inom kort och kikar på produkten. Mera efter att jag har varit hos agenten :-tackar

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

hej coastie helt fint i Danmark er der endnu ingen agent så jeg venter i spænding for at høre dig igen arda :tant

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

hej coastie hvordan gik det så hos tek-dek jeg er ved at få lavet et tilbud fra flexi-teek arda :tant

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst

Äkta Teak....3,500Sek/m2 med ramträ :lol: exkl. moms. Mvh PH

post-6778-1394234376,7151_thumb.jpg

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Är detta en sälj-annons eller...?

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst andreas

är det någon som vet ca cm2 pris för flexiteak? skräddar sytt då. mvh andreas

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

hej så har jeg fået en pris på min solø lyx III ca 6 kvardrat meter som færdig løsning det vil sige at firmaet laver alt = 27.000 kr i DANSKE arda hm smileyerne virker ikke here

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hej! Glöm tek-dek det är både fult, hårt,och ser oerhört plastigt ut i verkligheten. flexi är fint mjukt att gå på och jag får en känsla utav att det är lättare att lägga. flexin blir väldigt mjuk och formbar när den fått ligga i solen en timme! Så ett råd, glöm tek-dek! :-) (om du vill ha ett fint däck sedan)

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

hej gedda hvor mange m2 har du fået lavet og hvad kostede det [bLÅ]arda[/bLÅ]

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Arda! Jag har själv inte köpt något! Men jag känner killen som lägger flexi i sverige... Har vart i hans verkstad och kikat några gånger så jag vet hur det funkar att bygga ett däck..

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa nytt...