tpetman 0 Postad 29 April , 2013 Hej Jag har precis köpt mig en Corall 22 med en Färe Göta motor som är bortom all rädning. Nu är de så att jag har en Albin 022 ståendes och då denna motor fanns som orginal motor till Corallen så tänkte jag sätta i den. Min fråga är om de finns någon därute som har en corall 22 med just en Albin o22 som skulle ta några kort på motor installationen och skicka till mig. Vore jätte tacksam för detta. Trevlig sjösättning på Er. Mvh Thomas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
EbbaCorall 0 Postad 5 Juni , 2014 Hej! Jag kan tyvärr inte hjälpa dig med bilder på just den motorn - har en Volvo Penta MB10 A (som jag i och för sig har bilder av) Jag letar efter hjälp av någon som har erfarenhet av hur masten till motorseglaren skall sitta. och inte minst, hur den är att segla. Har köpt min båt i maj och förra ägaren har aldrig använt masten. Även övrig information om båttypen vore värdefullt Hälsningar Torbjörn Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser