Gäst Mikael Söderman Postad 11 Februari , 2005 Undrar om någon har erfarenhet av båtköp från acbworld? Tacksam för synpunkter och erfarenheter. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Fribbe 0 Postad 10 Oktober , 2006 Dom luras!! Köp INTE utan att åka och kolla på båten själv!!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
foppa33 0 Postad 17 December , 2006 Hej! Köpte en sk handyman båt, fick mkt bra information om båten och dess skick vilket uppskattas, dom ÄR serösa, mkt trevliga. Rekomenderar dom starkt!! En Handyman är..en Handyman ...man får jobba med båten en del,,,tidigare inlägg komentar: dom luras?? Svar nej...seriösare firma får man leta efter enligt egen erfarenhet..Rekomenderas starkt.....! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Fribbe 0 Postad 19 December , 2006 Håller fullständigt med! Köper man en Handyman båt är det klart att man ska räkna med att få jobba lite!! Fast jag köpte en båt som skulle vara helt fungerande, men när båten kom hem var allt trasigt!!! Dom hade skickat kompprover som inte kunnat va gjorda. Båda d´ reven va trasiga, det ena va helt fast. Hur kan man då ta kompprov om det inte går att vrida runt motorn???? Akterspegeln va så rutten att jag kunde gunga dreven fram å tillbaka!! Det va så mkt fel så jag fick lägga ner 4 veckors semester och 100 tusen för att ens kunna sjösätta båten, å då gjorde jag allt jobb själv!!! Dom erkänner att dom gjort ett misstag men tar inget ansvar!! Hur kan man vara seriös då! Går säkert att göra bra affärer med dom, men vill man chansa?? Jag gjorde det och kommer troligen inte göra det igen!!!!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser