Stan 66 Postad 22 April , 2013 Vad har hänt med sjöfartsverkets ViVa tjänst? En alldeles utmärkt tjänst där man gratis och i realtid kunde se vindstyrka och riktning på ett stort antal platser runt kusten. http://vivakarta.sjofartsverket.se/ I mobilen så fungerar appen men på datorn kommer inget upp, bara en tom karta. Jag hittade länken på SV:s hemsida, så man kan väl inte ha bytt länkplats på webben? Förra veckan var det likadant. Nån som vet där ute? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ChristerN 2 542 Postad 22 April , 2013 Jag konstaterade samma för några veckor sedan. Tänkte jag skulle maila och fråga men jag tog paddan istället :-) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stan 66 Postad 23 April , 2013 Idag funkar det igen!!! Inget på hemsidan om om driftstörningar? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kenneth_S 137 Postad 23 April , 2013 Signalen kanske blåste bort...? I a f blåser det en del här på Västkusten... :-) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser