Leakim 0 Postad 20 April , 2013 Måste välja plotter innan måndag då min nya Yamarin Cross 49 BR ska monteras. Vill ha minst 5 tum, ekolod (fiskar inte). Är lite sugen på Raymarins nya dragonfly med sin bild av botten som kanske skulle vara kul? Där får jag för 5995 allt ihop inkl givare och sjökort. Ett alternativ kan vara t.ex Lowrance eller Garmin. Budget inte mer än 7000 monterat o klart. (Montering 1000) någon som kan ge synpunkter? Mest plotter jag är ute efter. Leakim Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
johzac 2 Postad 20 April , 2013 Personligen är jag en vän av riktiga knappar och inte pekskärm men det är väl en smakfråga. Själv har jag en Raymarine A50D som jag är väldigt nöjd med. Tycker Raymarine känns mer gedigna än Garmin och gillar även gränssnittet bättre, Lowrance har jag inte använt. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Hasse_O 28 Postad 20 April , 2013 Garmin 720 kan rekommenderas säljs just nu för mellan 6 och 7000 kr pga av att en efterföljare är på väg så passa på, 720 är en bra plotter, finns även 720s med ekolod men den är ca 1500 dyrare- Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser