JimmySteen 0 Postad 17 April , 2013 Detta är min nyförvärvade lilla fiskebåt, en eka på ca 5 meter, men nån som vet vad det är för tillverkare och modell? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Krisus_von_batte 4 Postad 17 April , 2013 En Lobotomi GTI kanske? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Soldansarn 0 Postad 17 April , 2013 Kunde vara intressant att veta varför Du vill veta det nu när Du redan köpt den? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Chrille_82 5 Postad 17 April , 2013 Det är väl alltid kul att veta vad man äger för nåt? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Knoparn 6 Postad 18 April , 2013 Hej, Du äger en tidig Crescent 42, troligen ifrån 60 eller början av 70 talet. Min far har en likadan som han har haft sedan mitten 70 tal... Mvh Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
JimmySteen 0 Postad 18 April , 2013 Bara kul å veta vad det är för balja Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ChristerN 2 504 Postad 18 April , 2013 Jag har en sån fortfarande. Tror den är från mittan av 60-talet men den har inte såna tofter längs sidorna. Där sitter små vågräta ytor som ser ut som små bord som jag använder till drag när jag fiskar. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Knoparn 6 Postad 18 April , 2013 Dom ser lite olika ut invändigt, gissningsvis beroende på årsmodell. Den båt som min far har och som jag är uppväxt med ser ut exakt som på bilden med tofter bak längs sidorna och träbänkar/stuv. Senare blev bänkarna i plast istället och de har väl små bord framför bakre bänken likt din beskrivning. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser