Lapis 0 Postad 16 April , 2013 Hejsan är ny här. Min Mormor har en båt hemma på gården som stått några år. Jag undra lite vad det är för en båt hon har. Funderar på att ta hem den och renovera. Har aldrig renoverat en båt förut men tänkte göra ett försök. Nån som känner igen båten på bilden? Hon säger att den heter Långtor Sally mahogny. Men det kanske är namnet på båten och inte modellen Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst MaxSchmeling Postad 16 April , 2013 www.trabatsakuten.nu Kolla oxå där! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lapis 0 Postad 16 April , 2013 Kanon! Tack ska du ha. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 231 Postad 16 April , 2013 Heter inte båten Long Tall Sally..? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
richardk 6 Postad 16 April , 2013 Här kan vara ett annat tips att leta mer info: http://swedishclassicboats.ning.com Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Pentax 724 Postad 16 April , 2013 Tack Peter musik från min ungdom, såg du att Bill Haley satt i publiken? Kalle Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser