Heatseeker 1 Postad 15 April , 2013 Hej Har en uttern 495 kabin -83 Och undrar om styrningen heter teleflex på dessa? Gärna bilder på hur navet ser ut på dom ev olika typerna!! Tack på förhand / bryggraggarn Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Castwebb 12 Postad 15 April , 2013 plocka ner styrningen å kolla! brukar stå på styrväxelns baksida! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Heatseeker 1 Postad 15 April , 2013 Tänkte om någon visste, då jag antar att uttern körde med en specifik styrning till dessa båtar! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Castwebb 12 Postad 15 April , 2013 Personerna som ägt båten innan kan ha bytt ut styrningen åxå, så för att veta säkert så kolla på styrväxeln Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Heatseeker 1 Postad 15 April , 2013 Men vad sitter det för styrsystem original??? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Castwebb 12 Postad 16 April , 2013 Jag har ingen aning, Detta är det enda jag hittar om din båt: http://images.sokbat.se/upl/normal700/pimg-uttern-495kabin-121571.jpg Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Heatseeker 1 Postad 16 April , 2013 Den bilden funkade ju inte! Men kan säga att det är teleflex på båten! Blev finfint att få i träratten! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Castwebb 12 Postad 17 April , 2013 Snyggt! lite jobbigt att bilden blevb upp å ner bara haha!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser