DeLorean 0 Postad 13 Februari , 2005 Hej Roddarn. Jag tackar för dina tummar...kan behöva så många jag kan få....jo då jag kommer att sätta hårt mot hårt, jag har inte lagt en massa försäkringspengar för inte få något tillbaka.....konstigt, de tar gärna emot våra pengar..men när det väl gäller så har de ingen lust att hjälpa till // Reine Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Roddarn 1 Postad 13 Februari , 2005 Hej Reine! Jag har efterlyst att försäkringsbolagen ska blanda sig i våra diskutioner här på Maringuiden för att få en mer naturlig kontakt och närhet mellan bolag och försäkringstagare. skulle vara kul om något bolag kunde göra något inlägg på det här! Kanske du kan starta en efterlysning på en egen tråd? Varför är de så motstridiga? Hävdar dem att det är självfövållat i stil med man ska förtöja för storm eller liknande argument? Hälsningar: Roddarn Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
DeLorean 0 Postad 13 Februari , 2005 Hej igen Roddarn... Jo självklart kan jag starta en tråd...och jag kan krävaatt mitt försäkrinsbolag (trygg hansa) skall vara här och diskutera vår inställnig. jag vi är inte en gödkalv till deras plånbok. Det hette att min båt hade rengnat ner......skämt eller? är det fler som har problem med sina försäkringsbolag? svara gärna och vi kanse kan ta ett kraft tag emot dem.. //Reine Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gedda 24 Postad 14 Februari , 2005 Ekelunden! Snö. det är ju bara förnamnet :-D nu känns våren ännu längre bort :-( men samtidigt, hade man haft en kamin hade man kunnat vara i båten utan problem :-) det kan man nog nu med. fast då får man ha ett par värmefläktar :-) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
KlasE 0 Postad 14 Februari , 2005 Hej, Jag arbetar på Atlantica och eftersom du söker en kontakt så registrerar jag mig. Självklart svarar jag på frågor och funderingar, men jag har registrerat mig som privatperson, eftersom jag i första hand kommer att komma med inlägg som sådan. /Klas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Roddarn 1 Postad 14 Februari , 2005 Hej Klas! Jag tar frivilligt på mig att ge dig en hälsning från oss alla MG-medlemmar: Du är varmt välkommen! Hoppas att du kommer att trivas bland oss. Det handlar ju om att ge och ta, så vi kommer säkert ha stor nytta av dig, och hoppas att du kommer att ha det av oss. Ha det så bra! Hälsningar: Roddarn Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
0856200600 0 Postad 14 Februari , 2005 Hej Vill bara komma med en liten kommentar gällande tidigare inlägg, Trygg-Hansa och Atlantica är inte samma bolag. Vi bevakar detta forum tar gärna kontakt med er, kommenterar eller lämnar råd där det är lämpligt. Bill-Owe Johansson Skadereglerare Atlantica Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Roddarn 1 Postad 14 Februari , 2005 Hej Bil-Owe! Varmt välkommen du med! Hälsningar: Roddarn Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
DeLorean 0 Postad 14 Februari , 2005 Hej... Lessen mitt mistag...jag har ändrat inlägget //Reine Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gedda 24 Postad 17 Februari , 2005 Har du fått tagit några bilder än? Ha det fint / Hälsn. Gedda Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser