Tomas_Bjorkman 4 Postad 11 April , 2013 Är det någon som ver hur uppdatering av Navionics sjökort för Ipad/Iphone & Android APP fungerar? Kommer de med automatik eller går det att köpa någon uppdatering? Är väldig sugen när de fått in hydgrafikas sjökort över Ekens skärgård i Vänern. I web appen finns det 1 av 3 kort med (det som släpptes våren 2012). Vet inte när den uppdateras med de som kom våren 2013. Bilden visar skarven mellan korten / Tomas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
bhemac 2 859 Postad 11 April , 2013 De ska komma in automatiskt. Jag upptäckte att jag fått i Läckö - det hade jag inte förra året. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Tomas_Bjorkman 4 Postad 12 April , 2013 Jag har inte fått in Läckö kortet ännu - hur länge har du haft din installation? - min är ca 2 år och kör på Ipad, Europe HD. / Tomas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flipperskeppare 40 Postad 12 April , 2013 Prova att markera karområdet och ladda ner det på nytt, jag tror inte att det förs över automatiskt (det skulle kunna bli dyrt om man är utomlands när det sker). Eller ominstallera appen helt. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
bhemac 2 859 Postad 12 April , 2013 Jag körde in en uppdatering igår och då såg jag det. Vet inte exakt när jag kollade sist men ca ett år sedan. Har tidigare sett att kartmaterialet har uppdaterats när appen uppdateras, det är det jag menade med automatiskt. Jag kör fö samma som du. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Tomas_Bjorkman 4 Postad 12 April , 2013 Att ladda ner kartorrna igen fungera inte - finns inga nya att ladda ner blev svaret - men en avinstalltion och sedan ladda ner kartorna igen fungerade . Så ny är det bara hoppa att de två sista delarna kommer med / Tomas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
NicolasJ 0 Postad 3 Oktober , 2013 DO NOT UPGRADE TO IOS 7!!!!!!!!!!!!!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
sigge_1 50 Postad 3 Oktober , 2013 För att? Funkar utmärkt på mina enheter. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
NicolasJ 0 Postad 4 Oktober , 2013 För att? Besides creasy interface, how e.g. You will change screen brightness quickly now?? In a boat moving with a great speed??? Double press that single button and you are damn sweared to hell!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
sigge_1 50 Postad 4 Oktober , 2013 Fattar tyvärr inte vad du vill komma med ditt inlägg och tyvärr gör nog ingen annan det heller. Du gillar inte IOS 7 har jag förstått i alla fall. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lasse-L 341 Postad 4 Oktober , 2013 Mer kött på beben på svenska, Tack Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser