korsdrag 0 Postad 9 Februari , 2005 skulle vilja ha tips hur var man metar katt i saltströmmen åker början på maj. :-Tack Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst plotter Postad 20 Februari , 2005 Kattfisk kan du meta med mussla, skaffa sådana nätpåsar som vitlöken brukar ligga i och fyll denna med skalad mussla och fäst en krok. Ska nog funka bra! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
hoek 0 Postad 20 Februari , 2005 Det går bra med bläckfisk också. Ibland kan man hitta djupfryst sådan i affärerna. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
korsdrag 0 Postad 13 Mars , 2005 ja får tacka för tippsen ;-) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
laand 1 Postad 13 Mars , 2005 Hej Havskatten fiskar man främst med havsmetetackel som t.ex. Pater Noster tackel som man agnar med mussla, bläckfisk eller fisk och som man fiskar mycket nära eller på bottnen. Har du fixat boendet och fiskandet själv i Saltsrömmen eller är det genom företag på plats? Lycka till Mvh Laand Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Ricky 0 Postad 14 Mars , 2005 Havskatt.. -Eller Steinbit som den heter på Norska tillhör ju tillsammans med Marulken (Breiflabben) dom två absolut godaste fiskarna man kan få tag på over there. Passa fingrarna bara... -även efter att du dräpt den... Smaklig måltid. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst korsdrag Postad 29 Mars , 2005 hyr stuga privat 40m från strömmen,är 5 kompisar som åker. resan är självanordnad. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
korsdrag 0 Postad 29 Mars , 2005 glömde logga in sorry :-O Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
laand 1 Postad 29 Mars , 2005 Saltströmmen är något jag skall åka till inom överskådlig framtid. I år blir det Sula som ligger NV Fröja. Jag kommer säkert att återkomma om tider, platser mm Mvh Laand Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Leif Rosarne, Minneapolis Postad 19 Maj , 2005 Superbete till Catfish: Kycklinglever! Overblivet bete kan Du ata upp. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst laxoring Postad 19 Maj , 2005 Hej kolla här gammla polare till mig om är riktiga fiske profs och har fiskat mycket i saltströmmen http://havsfiske.wasa.net/ Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst laxoring Postad 19 Maj , 2005 dom får nog läsa mitt inlägg när dom kommer hem :-/ Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser