kennta 0 Postad 4 April , 2013 Hej jag undrar vilket lås är att föredra? Som passar också självklart . tack på förhand Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Sardaukar 12 Postad 5 April , 2013 Är där inga vingar på skruvtvingarna? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
kennta 0 Postad 5 April , 2013 Nej tyvärr Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 5 April , 2013 Och inga knottrar i truggarna? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
kalledrag 3 Postad 6 April , 2013 http://www.marinaman.se/motorlas-for-utombordare-under-50-hk-p-6134.aspx Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
kennta 0 Postad 7 April , 2013 Ska kolla upp det låset direkt Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lasse-L 341 Postad 7 April , 2013 Lås är för ärligt folk. Tjuvarna fixar alla lås. Köp något billigt godkänt. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Sardaukar 12 Postad 7 April , 2013 Har många gånger funderat på en sak. Hur vet försäkringsbolaget att man använd ett godkänt lås? Låset finns ju förmodligen inte kvar när tjuven varit där... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 7 April , 2013 Dem kanske kräver ett kvitto på låset ? Hur skulle dem annars kunna kolla? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Sardaukar 12 Postad 7 April , 2013 Ett kvitto säger ju inget om att den använts på den akutella båten/motorn... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
gravis 0 Postad 12 April , 2013 Hej, Jag håller med om att man bör köpa ett godkänt lås, dock så ska man inte räkna med att det hjälper. För två somrar sedan försökte några skurkar ta min båt som stod fastkedjad på trailer, Låsen hade dom forserat (godkännda). dock så kom dom inte så långt med ekipaget då dom inte tog kurvan runt min loge tillräckligt snävt vilket resulterade i att dom körde fast på min vattensjuka grägmatta dom kopplade loss dragbilen och smet från platsen,. Givetvis så hade dom passat på att punktera båda mina bilar så att jag inte skulle kunna följa efter. Numera står båten parkerad på min larmövervakade loge vilket gör att det är riktigt knöligt att få ut den även för mig . Sååå vad är det jag försöker säga? - vill man ha prylarna ifred ska man göra det riktigt jobbigt för tjuvarna då lås och skydd forseras om dom har bestämt sig för att ta varan. Bifogar en intressant video Sorry om jag stal din tråd med min lilla anekdot Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Capitan 288 Postad 12 April , 2013 Alkolås? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser