Mackey 4 492 Postad 24 Mars , 2013 Glöm inte bort att uppdatera dina Navionics-Guld-kort eller Platinum-kort inflr kommande säsong. Det kostar inget och du kan uppdatera igen inom ett år från första uppdatering. Erbjudandet gäller kort som är tillverkade i april 2010 eller seanre. Hur ser det ut för andra fabrikat? Lämpligast är väl att uppdatera någon gång i juni året efter man köpt korten så får man ju fräscha kort i tre säsonger utan kostnad. Mackey Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Bosse 300 Postad 24 Mars , 2013 Bra info, men tyvärr verkar man ju behöva vara datatekniker för att klara ut det. /B Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
happysix 44 Postad 24 Mars , 2013 Garmins sjökort är inte gratis att uppdatera. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Mackey 4 492 Postad 24 Mars , 2013 Nja, så svårt var det inte faktiskt. Jag hittad en bra instuktion på webben förra våren. Kanske var det den här http://www.google.se/url?sa=t&rct=j&q=hur%20uppdatera%20navionics%20sj%C3%B6kort&source=web&cd=3&ved=0CEcQFjAC&url=http%3A%2F%2Fwww.sportmanshipmarin.se%2Fassets%2Fdocuments%2Fservice%2FUppdatering%2520av%2520Navionics.pdf&ei=YAVPUbnCF_Ov4QSOs4DoDA&usg=AFQjCNEx1EF0lg6RrsyfwPncoM2a4INvNw Hur som helst funkade det bra, jag hade kanske tur... Mackey Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Bosse 300 Postad 24 Mars , 2013 Förmodligen säger det mer om mina datakunskaper om än något annat, det ligger en lättfattlig beskrivning på Sportmanships hemsida, men JAG blir bara snurrig när jag försöker läsa. Sen att allt beskrivs för PC och jag är Mac-ist gör inte saken enklare. /B Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
KillerBoo 58 Postad 24 Mars , 2013 Jeppesen vill ha halva nypriset för en uppdatering. Grrrr EDIT: C-Map alltså Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
666D3 64 Postad 24 Mars , 2013 Seapilot över Sverige: 2 uppdateringar per år under april-augusti kostar 289 kr. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser