zippe 0 Postad 23 Mars , 2013 Hej hade tänkt att måla om i förpiken men vet ej vilken sorts färg jag ska ändvända,vitt ska de bli. Det är plast skrov. Tacksam för tips Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
KillerBoo 58 Postad 23 Mars , 2013 Huga, det må vara påsk, min pick ska iaf ingen måla Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
frans73 8 Postad 23 Mars , 2013 http://biltema.se/sv/Bat/Kemikalier/Farg-och-Lack/2-komponents-polyuretan-36532/ Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
qbt54 11 Postad 23 Mars , 2013 Men han avsåg ju endast förpicken kanske inte så farligt. Och om man adderar lite fjädrar under förhuden kanske frugan tycker det är riktigt fint... Stoooooor ursäkt men kunde inte låta bli... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
toaen 510 Postad 23 Mars , 2013 Om vi bortser från felstavningar och särskrivningar och skämtare - Vad har du för båt? Brukar du bo i båten? Har det ingen betydelse att det blir kondens? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Marrexxx 66 Postad 23 Mars , 2013 vanlig lackfärg funkar fint om det är under däck. Det är inte nödvändigt med två komponentfärg där. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ciaraud 31 Postad 23 Mars , 2013 Jag har målat över en röd mattlaserad ruffbeklädnad i en båt med vit halvmatt väggfärg en gång när jag var ung och galen. Det fungerade hur fint som helst och blev väldigt bra. Toaens fråga är befogad. Bor du ombord kanske du ska satsa på en väggbeklädnad istället för att bara måla. Det blir mycket bättre klimat ombord då. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser