jpedlund 0 Postad 19 Mars , 2013 Hej! Skulle behöva lite hjälp & tips att bygga om en inombordare till en utombordare. Eller om någon har någon färdig att sälja. Motorstorlek som kommer att sitta på sen är max 60 hk. Tack på förhand / Peter Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
KillerBoo 58 Postad 20 Mars , 2013 Ska du alltså bygga om en inombordsmotor till utombordare? Eller är det helt enkelt lite otydligt uttryckt, så du menar att du vill sätta en utombordsmotor på en båt som nu har inombordare? Om det är det sistnämnda så kan du söka lite på Brackets eller Gil Brackets så hittar du säkert en del manyttigt. Är det det förstnämnda är jag mållös Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jpedlund 0 Postad 2 April , 2013 Tack för tipset :-) Jo det är gammal Gullringen cabin med inombordare som jag tänkte bygga om till en utombordare för att få lite mera plats. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Sardaukar 12 Postad 2 April , 2013 Det enklaste är väl att fylla igen hålet där nuvarande drev sitter, och sedan bulta dit en s.k. bracket så slipper man själv kladda med att bygga motorfäste. Man får bara se till att förstärka akterspegeln först. http://marinetechproducts.com/pages/SetbackPlateModel240 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jpedlund 0 Postad 8 April , 2013 Hej! Det tackar jag för, och verkar vara en smart idé. Ska kolla upp det på en gång :-) Mvh Peter Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kent_W 0 Postad 17 Oktober , 2014 Hej Peter! Har du hitta nån lösning på ditt problem...? I annat fall har jag en produkt som är betydlig bättre för ditt problem. Skicka ett mail så skickar jag över information. kent-westin@telia.com /KentW Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser