sweet 0 Postad 6 Februari , 2005 Hej jag skall lämna mina emblem för avgjutning på tisdag 8/2.Intreserade hör av er, MVH Håkan, 070-2265022 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Roddarn 1 Postad 6 Februari , 2005 Hej Håkan! Det var ju ett vansinnigt fult emblem måste jag ju säga!! :-D :-D Kanske de har andra varianter som är lite snyggare? :-D Hälsningar: Roddarn Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Penta-Mannen 0 Postad 7 Februari , 2005 Faktiskt. Det ser mest stort, fyrkantigt och grått ut. Det tog mig flera minuter att hitta texten sweet sixteen. :-D Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Roddarn 1 Postad 7 Februari , 2005 Ja, man kan ju hoppas att den ny marknadsavdelningen kan prestera bättre ideer än så här!? :-D :-D -För Sweet Sixteen i tiden! :-D Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
minbuss 1 Postad 7 Februari , 2005 Självklart är man intresserad, kostar?? Mvh Sten Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Mogge Postad 8 Februari , 2005 Jag kan få fram vattenskurn emblem i rostfritt. Kan det vara något eller är det fusk ;-) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Penta-Mannen 0 Postad 9 Februari , 2005 Oj! Ett vattenskuret emblem i rostfritt!! :-O Hur mycket skulle två stycken med texten 'Stabil' i kursiv stil kosta? mått cirka 30*8? Mvh/ Pentamannen Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
minbuss 1 Postad 9 Februari , 2005 Är intresserad av rostfria emblem åxå, beror som så ofta på priset. Sten Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Mogge Postad 9 Februari , 2005 Ett prov är iväglämnat för skärning. Återkommer med rapport när jag får tillbaka det. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Poppas 0 Postad 20 Februari , 2005 Är intresserad? Vad kommer de att kosta? Mvh Poppas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst torbjörn Postad 24 Juli , 2005 Hej håkan Är intresserad av hur emblemen blev. kam du ordna sådanna vad kostar det har en sweet -59 men inga emblem mvh tobbe /norrtälje Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
connyoholm 1 Postad 24 Juli , 2005 Hej Håkan Är också intresserad av hur emblemen blev. Har du fått något prov än? Har en Sweet Sixten -60 men inga emblem. Mvh Conny/Västerås Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gustaf_A 0 Postad 28 December , 2007 Hej. Har precis köpt en sweet sixteen, men utan emblemen. Finns det möjligtvis emblem kvar och vad kostar de i så fall? // Gustaf Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lars_Jonsson 0 Postad 26 Februari , 2009 Hejsan! Jag sällar mig till skaran som är intresserad av nytillverkade emblem! Mvh Lars Jonsson Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser