peter253 0 Postad 14 Mars , 2013 hej. Jag försäkrade min båt i folksam nyss och dom frågade efter tillverkningsnummret på båten och motorn.. någon som vet vart man kan hitta dom ?.. motorn är en B-20. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kenneth_S 136 Postad 14 Mars , 2013 Mitt serienummer för båten hittade jag av en slump på det löstagbara steget in till ruffen... När jag vände det uppochner så var där en liten skylt med ett nummer på... Jag antar att det är serienumret iaf... För motorn har jag inte hittat något, och än så länge har IF nöjt sig med det... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
peter253 0 Postad 29 Mars , 2013 Tackar.. jag ska kolla det. jag tog en försäkring på folksam och det var inga bekymmer att försäkra båten men jag har ju inte stöld på den eftersom jag inget serienummer har på varken båt eller motor.. men som sagt ska kolla trappsteget... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
peter253 0 Postad 9 April , 2013 hej .. nu har jag kollat under fotsteget in till ruffen och jag hittade inget serienummer där. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser