Samos 1 Postad 11 Mars , 2013 Er det noen her som er medlem i comfortforbundet og som kan fortelle litt om hvilken informasjon, teknisk oppgradering, reparasjoner og Nice to know etc som er tilgjengelig for medlemmer? Jeg vurderer å melde meg inn, men lurer på om det er verdt pengene. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
goranw 0 Postad 11 Mars , 2013 Vet inte hur det är numera, men när jag var kassör i förbundet för 10 år sedan, gav vi ut en CD med tekniska tips för Comfort 30. Vill minnas att vi bara tog 100 kronor för den. CD-n, som redan för 10 år sedan innehöll massor av tips och fakta, lär inte vara mindre innehållsrik idag, så redan möjligheten att få tillgång till den bör vara värd medlemsavgiften, 200 + kostnaden för CD-n. Tidigare var diskussionsforumet, som var ganska livaktigt, öppet på Internet. Vet inte hur det är nu, men jag får fortfarande mejl i tekniska frågor som ställs på det gamla forumet. Det gick alltid att ställa frågor där och få bra svar. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Samos 1 Postad 11 Mars , 2013 Takk, det var det jeg lurte på! Da er det vel anvendte penger. Dog, det ser ut som at det liten aktivitet på forumet. http://www.comfortforbundet.se/ Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Comfort4 82 Postad 11 Mars , 2013 Hej Det är ju inte speciellt dyrt att vara med ,och aktiviteten på ett förbund är ju i högsta grad beroende av medlemmarna ,tycker nog det är bra att det finns ett förbund om än inte ett med full fart, alltid kul för en som är intresserad av båttypen att kunna kolla med förbundet om olika saker //Johan Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Mackey 4 458 Postad 12 Mars , 2013 Jag har fått en del bra tips, 150:- norska kronor är det värt. Det är ju billigare än att köpa en pizza på restaurang i Norge... Mackey Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Samos 1 Postad 12 Mars , 2013 Mackey, hehe, ja det er sant. Før jeg skrev det første innlegget baserte jeg meg på hva jeg trodde det kostet. I min hukommelse trodde jeg det kostet 700 kr... men jeg tok veldig feil. Jeg har nå meldt meg inn og håper jeg selv kan bidra med noe til Comfortforbundet. Her er en link til min prosjektblogg på min Comfort30 på det norske maritime forumet baatplassen.no. http://baatplassen.no/i/topic/91398-comfort30-mitt-prosjekt/ Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser