galten 0 Postad 6 Februari , 2005 Den 5/2 hämtade jag en Cascade 19 efter att ha förälskat mej i formerna på denna lilla båt med stora möjligheter.Jag har sett att det finns några ägare på forumet som skrivit om just Cascade, samt att frågan ställts om en ev. klubb för dessa båtar.Det vore roligt att se intresset för en klubb samt få en uppfattning om antalet båtar sim lever kvar efter ca 40år.Har ingen bild på min cascade ännu men det kommer. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
havetsstorm 0 Postad 8 Februari , 2005 Hallå där cascade innehaveren....bra båtval. Precis, en cascade klubb vore fint...konstigt nog har jag stött ihop med 2 st cascade 19 under sommarn som va och då blir de tvärnit och ska snackas och kollas o donas ..inte som när man kommer med en flipper 470 eller nåt precis :-) hör av er alla cascadare så vi får jämföra och kolla smarta lösningar o sånt....... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
bar190 0 Postad 24 Mars , 2005 Bra köp! Jag sålde min cascade i går.. Men lite sorg, för att få tid med min nya båt.. Men det är inte omöjligt att man köper en till cascade senare, gillade den skarpt. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
snottra 7 Postad 5 September , 2009 Hej jag har en cascade 23 -78 och är förälskad i den hur mysig som helst , sitta å njuta i aktern eller sitta i fören å njuta av en god wiskey i solnedgången , håller på att fixa till den så som att byta lite trä som har tappat lite glans , men vadå ,den är ju gammal. som sagt en riktigt kanon bra båt . PS den går i storsjön /jämtland Och en cascade klubb vill jag gärna se Senast ändrad av snottra | 05 september 2009 | 11:13 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser