Barmeister 4 Postad 9 Mars , 2013 Vi har en Ancas Queen 24 fot och vill ta bort vår Portapotti och återställa med en modern vattentoalett. Det har suttit en i original så vissa anslutningar finns sedan tidigare. Min fråga är till andra Ancasägare (eller tips allmänt) om hur jag återinstallerar en toalett. Bifogar bilder ( i löpande ordning) på hur det ser ut nu och vad jag behöver göra för att installera och då naturligtvis med dagens tömningsregler Första bild visar bakom toalettutrymmet där tanken ska sitta.. Har någon också tips/mått på själva septitanken så vore jag lika tacksam! Martin/Tina Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Barmeister 4 Postad 9 Mars , 2013 Denna bild visar inne i själva toalettutrymmet. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gelis 678 Postad 10 Mars , 2013 Det första som behöver göras om ni inte redan tänkt på det, är att byta genomföringar och ventiler. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Barmeister 4 Postad 10 Mars , 2013 Gissar på att anslutningarna är gamla/omoderna enligt dig! Vad ska de ersättas med tycker du? Tack på förhand Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser